Hola companys, Ja tenim centre i data per la propera assemblea: serà el 13 de març a l’INS Can Vilumara. Degut a les dificultats per trobar un centre on fer la propera “tancada” i a la conseqüent manca de temps per l’organització, aquesta haurà de ser molt més senzilla, el que no vol dir menys productiva. Recollint les idees que alguns companys han aportat i si no hi ha més aportacions, el “programa” queda de la següent manera: - 17’30-19’30: XERRADA DEBAT: "L'EDUCACIÓ EN TEMPS DE RETALLADES" , organitzada per http://el-casalet.blogspot.com/ - 19’30-20h: Cassolada de camí a l’INS Can Vilumara. - 20-21h: Grups de treball sobre temes que han sortit a les assemblees prèvies (definició d’objectius, estratègies de expansió, publicacions regulars al blog, comissions permanents, etc). - 21-22h: Sopar. - 22-24h: Assemblea.
Recollint propostes que han anat arribant s'obre una alternativa a la xerrada que és un grup de treball a la mateixa hora però a l'INS Vilumara. (La xerrada és a l'Auditori Barrades, a la Rambla).
- 17’30-19’30: Opció 1: grup de treball a l'INS Can Vilumara (col.laboració amb primària, pintada de pancartes, difussió del SAE...)
Opció 2 : XERRADA DEBAT: "L'EDUCACIÓ EN TEMPS DE RETALLADES" , organitzada per http://el-casalet.blogspot.com/
- 19’45-20h: Cassolada a la porta de l’INS Can Vilumara.
- 20-21h: Grups de treball sobre temes que han sortit a les assemblees prèvies (definició d’objectius, estratègies de expansió, publicacions regulars al blog, comissions permanents, etc).
Dimarts 13 la cantina del can Vilumara romandrà oberta fins les 22h perquè en poguem fer ús a l'hora de sopar. A part de portar carmanyola o el que sigui, també tindrem l'opció de poder demanar allà mateix entrepans i begudes. Estaria bé que qui vulgui demanar entrepà, ens ho faci saber per poder facilitar l'organització i les compres a la persona que gestiona la cantina, ok?
Hola companys,
ResponEliminaJa tenim centre i data per la propera assemblea: serà el 13 de març a l’INS Can Vilumara.
Degut a les dificultats per trobar un centre on fer la propera “tancada” i a la conseqüent manca de temps per l’organització, aquesta haurà de ser molt més senzilla, el que no vol dir menys productiva. Recollint les idees que alguns companys han aportat i si no hi ha més aportacions, el “programa” queda de la següent manera:
- 17’30-19’30: XERRADA DEBAT: "L'EDUCACIÓ EN TEMPS DE RETALLADES" , organitzada per http://el-casalet.blogspot.com/
- 19’30-20h: Cassolada de camí a l’INS Can Vilumara.
- 20-21h: Grups de treball sobre temes que han sortit a les assemblees prèvies (definició d’objectius, estratègies de expansió, publicacions regulars al blog, comissions permanents, etc).
- 21-22h: Sopar.
- 22-24h: Assemblea.
Recollint propostes que han anat arribant s'obre una alternativa a la xerrada que és un grup de treball a la mateixa hora però a l'INS Vilumara. (La xerrada és a l'Auditori Barrades, a la Rambla).
ResponEliminaAfegeixo les modificacions al programa anterior:
ResponElimina- 17’30-19’30: Opció 1: grup de treball a l'INS Can Vilumara (col.laboració amb primària, pintada de pancartes, difussió del SAE...)
Opció 2 : XERRADA DEBAT: "L'EDUCACIÓ EN TEMPS DE RETALLADES" , organitzada per http://el-casalet.blogspot.com/
- 19’45-20h: Cassolada a la porta de l’INS Can Vilumara.
- 20-21h: Grups de treball sobre temes que han sortit a les assemblees prèvies (definició d’objectius, estratègies de expansió, publicacions regulars al blog, comissions permanents, etc).
- 21-22h: Sopar de carmanyola.
- 22-24h: Assemblea.
PORTEU LA SAMARRETA GROGA!!!!
Dimarts 13 la cantina del can Vilumara romandrà oberta fins les 22h perquè en poguem fer ús a l'hora de sopar. A part de portar carmanyola o el que sigui, també tindrem l'opció de poder demanar allà mateix entrepans i begudes. Estaria bé que qui vulgui demanar entrepà, ens ho faci saber per poder facilitar l'organització i les compres a la persona que gestiona la cantina, ok?
ResponEliminaAixò marxa!!!!